בניית אתרים

כל אחד יכול לבנות היום אתר, אבל לא כל אחד יכול לבנות אתר מקצועי שיוביל להמרות, יתרום באופן משמעותי למיתוג העסק ויוביל לפיתוחו. לכן חשוב שאתר שיבנה לכל עסק לא רק ישמש ככרטיס ביקור וירטואלי, אלא גם יהיה כלי שיווקי. אז אם אתם בעלי עסק טרי, ואתם חושבים על בניית אתרים, להלן כמה מהאפשרויות העומדות בפניכם.

אתר מותאם אישית

חשוב מאוד שהאתר יהיה מותאם לסוג וצרכי העסק שלכם ולכן כדאי לבחור בחברת מנוסה ואיכותית אשר עובדיה מבינים בשיווק. כך תיווצר חווית משתמש מועילה. ההבדלים בין אתר של קבלן שיפוצים לאתר של עורך דין, יכולים להיות גדולים ולכן חייבת להיות התאמה לפי סוג העסק.

עשה זאת בעצמך?

פלטפורמות כמו Wix או WordPress מאפשרות להקים אתרים בשעות ספורות ללא כל מאמץ מיוחד. אבל במטרה לבנות אתר מורכב, איכותי ומעוצב בצורה ייחודית, חשוב לפנות לחברת בניית אתרים. במקרים רבים, כאשר אין תקציב לבניית, אתר, אפשר להתחיל מבנייה עצמאית בוורדפרס ולאחר מכן לפתח את האתר בעזרת חברה מקצועית.

  • חנות וירטואלית – אנשים לא רק מזמינים טיסות, מלונות וכרטיסים באינטרנט, אלא גם קונים בגדים. אם פעם היה צריך להגיע לחנות כדי למדוד כל בגד, היום הרבה יותר קל וזול להזמין ביגוד דרך הרשת. חנות וירטואלית אשר בנויה בצורה נוחה למשתמש, תגרום לו לחזור אליו שוב. ישנם לא מעט פלטפורמות של חנויות אינטרנטיות. כאשר אתם בוחרים אחת, הקפידו שהיא תהיה לא רק נוחה לגולשים אלא גם נוחה לשימוש וניהול על ידכם.
  • אינדקס – אתר המכיל נותני שירות או בעלה מקצוע. לרוב מדובר בנושא ספציפי ולפעמים בכמה נושאים מתחומים חופפים. למשל אתר של מנתחים פלסטיים, מסעדות, מלונות ועוד.
  • דף נחיתה – אתר המורכב מדף אחד אשר נועד לגרום לגולש להשאיר פרטים על מנת שיצרו איתו קשר. נועד לשימוש דרך פרסום ממומן בגוגל או בפייסבוק.
  • אתר תוכן – למשל אתר חדשות. הוא נועד לספק אך ורק תוכן. איך בעלי האתר מרוויח מאתר המבוסס על תוכן? מפרסומות.
  • אתר תדמית – כאמור, מדובר באתר שהוא מעיין כרטיס ביקור וירטואלי אשר נועד להציג באופן קל ופשוט את העסק ובעליו.